Velkommen til  Dansk Frisørskole

​Dansk Frisørskole vil forny dit liv og din karriere, hvis du drømmer om et job inden for frisør og hårstylist. Vi lærer dig alt, hvad en professionel og nyskabende frisør- og hårstylist skal vide.

Alle er velkomne – alt lige fra begyndere til dem / der allerede har erfaring. Uanset hvilket niveau du er på, så vil Dansk Frisørskole tage den tid, du har behov for, så du kan få kompetencerne, en professional frisør- og hårstylist skal have. Med sit sprudlende humør og karismatiske udstråling er du garanteret et fantastisk og lærerigt kursus.

Efter du har færdiggjort et kursus eller uddannelse hos Dansk Frisørskole, vil du få et international diplom, som viser, du har fuldført kurset.

Book et møde, eller tilmeld dig frisør & hårstylings-kurset, og hav det sjovt, mens du lærer at gøre verden endnu mere farverig og glamourøs.​​

Dansk Frisørskole
Den professionelle frisøruddannelse