VARIGHED – 12 MÅNEDER DAGHOLD-UDDANNELSE / 6 MÅNEDER DAGHOLD-KURSUS.

18 MÅNEDER AFTENHOLD-UDDANNELSE / 8 MÅNEDER AFTENHOLD-KURSUS

CERTIFICERING – INTERNATIONALT DIPLOM

SKEMA – MANDAG TIL FREDAG 08.45 – 15.00 (DAG)

TIRSDAG-ONSDAG-TORSDAG 16:30 – 21:00 (AFTEN)

START DATOER –  31 OKT  – 28 NOV (DAGHOLD)

START DATOER –  2023 ( AFTENHOLD )

Bemærk venligst, at alle private pladser gives efter først til mølle-princippet.

PRIS ENGANGSBELØB – FRA Kr. 35.000,-

1 ÅRS UDDANNELSEN1 års uddannelse hos Dansk Frisørskole Indebærer: Hårklipning, farve & hårstyling.Hårklipning

Hårklipning for både mænd og kvinder
​Du vil lære alle hårklipninger for både mænd og kvinder, fra basic, til kreativt, til trendy klipninger.
Øvning på modeller (formning, hovedstruktur, kamklipning, graduering, kombinering, færdiggør med produkter, og føntørreteknikker)

Hårfarvning

Du vil lære alt om farveteknikker og farvediagrammer, for at kunne arbejde med enhver farve på markedet.Du vil øve alle hårefarvningsteknikker på modeller. Fuld farve, striber, balayage, ombre, kombinationer af teknikker og farvetoning.

Første år er opdelt mellem teori, og arbejde i salonen.

• Teori og det praktiske på dukkehoveder og rigtige modellers hår for både klipning og farvning.
  • Viden om produkter og redskaber.
  • Kommunikation og at være professionel.

Efter dette vil du være klar til at arbejde i salonen, og kan starte med at arbejde med rigtige kunder, hver dag til du er færdiguddannet.

KURSUSMODULER

Alle studerende skal gennemføre følgende moduler:

1. Shampoo, pleje og pleje hår og hovedbund
  2. Klip hår ved hjælp af grundlæggende teknikker
  3. Style og finish håret
  4. Sæt og klæde hår
  5. Skift hårfarve
  6. Giv kunderne et positivt indtryk af dig selv og din organisation
  7. Rådgive og rådføre sig med kunder
  8. Sikre ansvar for handlinger for at reducere risici for sundhed og sikkerhed
  9. Fremme yderligere tjenester eller produkter til kunder

​Alle de studerende får et starterkit første dag på skolen, det er inkluderet i prisen for uddannelsen.

​Vi tilbyder dansk undervisning i frisør, for at være sikre på vores studerende kan have en normal samtale med vores kunder, og opfylde deres behov.

Vi hjælper også alle vores elever med at finde job, efter at de er færdige med deres uddannelse, og vi hjælper dem også med at starte deres egen virksomhed.​

Herreklip kursus

indeholder:

Kamklipning
Barbermaskine teknik
Hud fade
Skæg trimning
Hårstyles og brug af produkter

​De studerende starter deres første dag ved at få et professionelt fuldt kit (kam, sakse, klipse, små sakse og alle de ting eleverne får brug for så de kan starte deres karrierer.

De første 4 uger er intensiv teoriundervisning, og øvning på alle forskellige teknikker, fra lang til kort, hud fading og skæg og våd barbering.

Efter de 4 uger er færdige, skal alle studerende igennem en eksamen på rigtige modeller for at være sikre på de har trænet nok til at arbejde i salonen med rigtige kunder de sidste 12 uger.

Med professionel guide fra Dansk Frisørskole teamet.​

Uddannelse: international kursus diplom.

Pris: 25.000 inkl. moms

Startdato: 2023

SKEMA

TIRSDAG, ONSDAG & TORSDAG 16.30 – 21.00

For booking af samtale hos vejleder bedes du kontakte os via mail eller telefon:

Dansk Frisørskole
Nygader 11
4800 Nykøbing Falster
(+45) 29117733
info@danskfrisorskole.dk

Tilbudspris

Tilbudsprisen er et engangsbeløb på 35.000 kr. for hele uddannelsesforløbet, som betales inden uddannelsesstart. Normalprisen er 45.000,-

Normalpris
Ønskes der at betales over 3 rater, så skal der betales kr. 15.000,00 ved indmeldelsen, derefter kr. 10.000,00 den første i de tre efterfølgende måneder.

Den samlede pris for 12 måneders frisøruddannelse bliver kr. 45.000,00.
Man sparer 10.000 kr. ved engangsbetaling

Vi vil gør opmærksom på, at tilmeldingen er bindende, samt at uddannelsesafgift ikke kan refunderes.